-

Är nyss hemkommen från dels en jobbig arbetsdag och dels en mysig fika med syster. Syster stod även för dagens frukost/lunch en kanongod sallad från fiket där hon jobbar.

Jag mådde pyton imorse på jobbet så dum som man är drack jag 2 glas juice till frukost och var såldes aphugrig när vi gick hem vid 3. Men då satt en sallad med mycket grönsaker och handskalade räkor fint!

Jag bor i en mysig 2:a tillsammans med T och just idag har T innebandyträning vilket gör att jag måste komma på och själv laga någonting att äta till middag. Det måste gå fort, vara gott och helst mycket protein, men eftersom jag känner mig själv väldigt bra lär det bli mackor ikväll. Förmodligen framför "Du är vad du äter" som alltid ger min skuldkänslor, för även fast jag i perioder äter mycket skräp jag älskar verkligen godis så äter jag hyfsat bra och framförallt rör jag mig väldigt mycket!

Nu ska jag dricka lite pepsi max som är en annan sak jag är beroende av och läsa sista delen av Twilight...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0