-

En dag som denna gör en starkare.
Jobbet var inte så tungt just idag, men veckan har tagit på krafterna.
Innan vi tog bilen hem hämta jag ut på telefon som varit på service för 3 gången och jag fick veta att för 600 spänn får jag en ny lur, men jag blev mest arg och får se om jag orkar bråka eller om jag bara pröjsar för en likadan lur.

När vi kom hem tog vi en dusch och sen kröp vi ner i sängen för att sova i 1 timme, jag sov i fyra och vaknade upp med ont under huden över hela kroppen. T började tjata om middag medan jag låg och grät och vägrade ta beslut om vad vi skulle käka och medan han lagade qourngryta med curry och ris låg jag och funderade på om jag verkligen orkade kämpa mot min kropp som bara ställer till problem.
Men efter mycket qourn och lite ris i magen känner jag mig piggare och har inte riktigt lika ont i hela kroppen.

Jag hoppas på en bättre dag imorgon så kanske vi tar bilen ut till mina föräldrar eller till T´s föräldrar och badar och njuter av livet.

För övrigt är jag jävligt sugen på kakor och Ben&Jerrys glass men som tur är har vi inget sådant hemma.
Jag vet att jag kan äta precis vad jag vill men jag vet också att när jag inte mår tipptopp så är det inte bra att äta massa onyttigheter för då kommer jag ligga och vrida mig i ångest inatt, bättre att dricka lite pepsimax och några popcorn och njuta av livet ordentligt imorgon om jag mår bättre!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Svar: Tack! Ja, ritkigt viktigt att tangenterna är sköna, speciellt när man bloggar så mycket :)

2009-08-15 @ 09:45:20
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: malinm.se - en smart brunett!

Eller hur ,IKEA är världens bästa tidsfördriv :)

2009-08-15 @ 13:05:35
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0