En ganska bra känslodag

Vi började med lång sovmorgon ända tills 9 skönt att sova ut. Vi käkade god och onyttig frukost, en vit halvbaguette med ost, sen flummade vi runt halva dagen innan vi for till T´s gamla hood där vi mötte upp några polare. De spelade kubb och jag hoppas runt lite på studsmattan och tittade på, jag är nämligen världens sämsta förlorare och när man inte har en bra dag klarar jag inte av att förlora inte ens som en skitgrej som kubb...

Sen spelade vi kort och där både förlorade och vann jag men vi hade en trevlig dag. Vi avslutade med att åka till en kinakrog och jag avnjöt på tok för mycket Stekt ris med räkor men det var gott och då är jag nöjd! Nu äter vi lite smågodis och ska nog se en film.

Imorgon hoppas jag på en lika bra känslodag, för kroppen är inte helt hundra men psyket mår ganska bra.

Jag ska prata med sjukgymnasten i nästa vecka och hoppas på att få lite kroppslig hjälp, sen ska jag också försöka hitta någon att prata med så jag kan få lite ordning uppe i skallen också. För även fast jag har haft en bra dag överlag så har jag haft nära till både sömn och tårar mest hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0