Igår kunde det ha gått åt helvete

Jag fick världens spel på ingenting och var nära på att slå sönder halva lägenheten, men jag tog på mig jobbkläderna och meddelade T att det var slut och att jag skulle sova i bilen. Men jag hade inga planer på att sova utan snarare göra slut på allt.
Men väl i bilen skickade jag ett sms till M och bad honom att ringa T och se till att han inte gjorde något dumt, men M ringde mig och sen pratade vi i typ en halvtimme och efter det var jag ska pass lugn att jag kunde ta mig hem och försöka förklara för T hur jag mår, jag tror inte jag lyckades men jag försökte. Sen somnade jag på T´s bröstkorg och imorse när jag vaknade kände jag mig bara tom i skallen men väldigt lätt i resten av kroppen.
Det är kanske så jag kan sova gott, genom att släppa fram alla känslor.

Idag på jobbet gav jag mig en egen eloge, jag tackade JA till lite extra hjälp, jag slappa dela ut 140 ikeakataloger. Det kändes bra.

Någon som också kan ses som godkänt idag är matintaget. 2 smörgåsar med ost och juice till frukost vid 9, filmjölk och hallon till lunch och som ett mellis blev det en röra på kikärtor och vitlöksost med lite salt och citronpeppar mellan några skivor bröd.

Jag hade tänkt skriva ett inlägg om lite bra saker här i livet, som musik och film men det kommer nog senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0