Mysig dag

Vi började morgonen lite tidigare än vad vi tänkt, vi vaknade av ett sms lite surt men vi lagade en kanon frukost pannkakor med drottningsylt.

Sen bar det av ut i skogen där T spelade innebandy match och T´s lag vann för första gången på länge så det var skoj, sen körde vi hela vägen hem och köpte varsin smörgås jag tog en med mozzarella och grönsaker.
Jag stannade nere på IP där mitt lag lirade boll, siffrorna var inte att leka med, vi åkte på stortorsk...
Väl hemma käkade vi några flera smörgåsar denna gång rostade, gott det med.

Men vi har lite planer inför nästa vecka, när vi kommer hem efter jobbet ska v satsa på att käka en riktigt lunch och ta de där smörgåsarna på kvällen om man är hungrig, i stället för att göra som den här veckan, några mackor till lunch och sen skräp som popcorn till middag.

Nu kikar jag på Friidrott och jag är ett stort fan av Bolt men han gör mig nervös när han joggar 100 meter på under 10 sekunder...
Nu väntar jag bara på finalen som sänds om nån timme, men jag ska lägga mig i sängen och kika på "The Mentalist" som är en rätt bra serie.

Kommentarer
Postat av: Sweet life style

oja :D de riktigt skojj!

2009-08-17 @ 00:15:07
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0