Ögon som går i kors

Jobbet flöt på bra, men en lång dag, vi var på jobbet vid 06:45 och gick hem vit 15:40 så det var segt. Jag skickade in filmerna till Love Film och skickade också det mobilainternetet till mamma. Imorgon ska syster till sjukhus och få svar på vad de ska göra i hjärnan på henne.. Läskigt, men det går nog bra.

Jag käkade en vegpizza till lunch och den var kanongod men tack vare en stor lunch var jag inte hungrig på kvällen så det blev 2 smörgåsar och några kex.

T har åkt iväg på träning.
Jag har suttit och slötittat på fotbollen och lagt in bilder på fejjan.

Nu sitter jag och lyssnar på youtube och spanade bl.a in Bounce som dansade på grönan.
Jag lyssnar på mycket varierande musik, jag kan inte säga att jag gillar så många artister, men jag gillar låtar.
Tantrum do Blind - Glory
Markus Krunegård - Jag är en vampyr
Kent - Utan dina andetag
Cidinho & Doca - Rap das armas
Ett band jag faktiskt gillar är Hoffmaestro och Chraa

Dessa låtar spelas ofta när jag sitter vid burken.
Nu ska jag krypa ner i sängen.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0