Plus och minus

Vaknade upp och kände mig överkörd. På riktig inte alls kul. På jobbet dog minsta lila ork, orkade knappt hålla armarna ovanför huvudet för att kamma och orkade knappt titta upp när någon pratade med mig. Jag bad till och med om hjälp och tackade vänligast för få åka bil ut till distriktet.
Men väl ute rullade det på bra, den hjälp jag skulle få imorgon blev nog indragen, men det gör inte så mycket. Men allt det goda har ett slut för efter ett tag fastnade jag med handen i en "råttfälla" det är en form av brevlåda med dubbla lådor och där satt jag med handen fast, jävligt ont gjorde det, har en liten blödning under nageln..
Men nog om jobbet.

Vi åkte vill Willys efter jobbet och handlade lite saker, jag köpte bla. frysta hallon som är toppen i juice och så köpte jag amerikanska blåbär som var vita på insidan men väldigt goda!

Kvällens planer är lite te och mackor och sen sova tidigt, har tydligen drömt konstiga drömmar inatt igen, var inte uppe och vandrade men pratade och hade mig...

Imorgon ska jag ringa sjukgymnasten! Det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0