S(k)öndag

Jag har legat framför TV:n hela dagen och kollat på Skärgårsdoktorn.
Sen tog vi en tur till webbhallen och Max.
Nu kollar jag lite på tv, skulle vilja gå och sova redan, kan bli en tung vecka, jag ska dessutom köra bilen till jobbet minst 2 dagar. Mycket som händer i veckan, jag måste  verkligen hitta en kalender!

Måndag, jobb och sen hem och ta det lugnt
Tisdag, jobb, sjukgymnasten och sen får vi se hur jag mår
Onsdag, jobb, handla T´s födelsedagspresent och käka middag med svärföräldrarna är planen sen får vi se
Torsdag, jobb och kanske ta en tur till stan
Fredag, T fyller år, jobb och förmodligen kräftskiva hos faster (T ska åka på cup hela helgen, så jag måste underhålla mig för att inte på nippran)
Lördag, sova hos mamma, sen blir den en hel dag på stan som avslutas med bio.
Söndag, tvätta och på kvällen kommer T hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0