Veckan som gått

Måndagen började med jobb, sen gick jag runt i Kista och väntade på att T skulle sluta jobba så vi kunde åka hem och käka, sen drog han iväg på träning.

Tisdag började lite tidigare och jobbade hårt, det kom mycket post på eftermiddagen så jag hann inte klart innan jag for iväg till sjukgymnasten, vi pratade bara och jag fick order om att börja på vattengympa.

Onsdag jobbade hårt, mycket och tung post, tog bilen hem och handlade till middagen, lagade mat sent, vi hade trevligt sällskap men sen kom man i säng sent också..

Torsdag jobb och sen vattengympa, det var inte bara pensionärer där vilket jag hade trott. Det var roligt och väldigt jobbigt..

Fredag en ganska jobbig dag på jobbet, biltema-kataloger och uppdatera distriktet men jag åt en god lunch med T som fyllde 24 och skulle iväg på kvällen. Jag for ut till mamma på kvällen och åt kräftor med tjocka släkten, mycket trevlig. Mindre trevlig natt när mycket gick åt helvete men mamma och jag redde ut mycket och vi gick och la oss vid 4.

Lördagen tillbringade jag dels hos mamma, dels på en festival på orten där jag växte upp, sen for jag till stan och gick i affärer, kom hem med ett korsett/linne och massa snask till kvällen. Såg på Män som hatar kvinnor och åt lite chips och naturgodis.

Söndag, jag har varit i tvättstugan hela morgonen, om en 2 timmar ska jag till IP och kika på mitt lag som ska lira fotboll. T är på väg hem och när han kommer hem ska vi käka gott och jag ska försöka övertala honom att kika på film och mysa med mig.

Ska bli bättre på att uppdatera den här veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0