Fredag

Igår handlade jag och mamma julklappar i 6 timmar och 3 minuter. Jag har bara 2 ynka klappar kvar att fixa. Den ena måste jag åka in till stan och fixa och den andra ska jag fixa på nätet. På söndag ska jag fixa chokladgodis i stora lass, slå in paket och lyssna högt på julmusik. Men först ska jag spela fotboll på söndag morgon!

Idag var jag till läkaren, de små benen i låret som är 2 och 4 centimeter stora stör mig inte så de får vara kvar där de sitter. Läkaren skall fixa en remiss till ett Rehabiliteringscenter så får vi se om de vill försöka hjälpa mig.

Jag körde nyss hem bilen från jobbet, jag hatar verkligen att köra bil och ikväll ska jag vara chaufför, vi ska på julfest med jobbet så det blir nog party party i vår bil!

Nu ska vi fixa lite här hemma, sen blir det en varm dusch, en tupplur och sen blir det julfest!

Ha en trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Sussi Fagerholms

Tack gumman för igår, är verkligen nöjd med den dagen.

Fast oj vad klockan vart sent innan jag kom i säng.

Ha nu en trevlig kväll och kör försiktigt, fast det vet jag ju att du gör.

mamma

2009-12-11 @ 23:05:08
URL: http://sussifagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0