Gymkort, röntgenbilder och pingis

Igår fixade vi äntligen gymkort igen, jag började direkt med ett lätt 45 minuters pass och en ordentlig stretch och sen en promenad hem.
Det kändes riktigt skönt på gymmet, jag känner mig hemma där. Hade gärna tillbringat en timme där idag igen med T talade mig till rätta.
Jag vet inte vad som är lagom, hur mycket och hur ofta man ska träna är inte lätt att veta när så mycket av min tid har gått åt till att träna. Så att hitta balansen är inte lätt, tur att T orkar ta konfrontationen och säga att nu är det nog, nu räcker det..

Sen hade vi röntgenbilderna, läkaren ringde upp och berättade att i min ena höft är det 2 benbitar som sitter på fel ställa som att en muskel slitit sönder dessa, han skulle prata med en ortoped och se om dessa benbitar har något att göra med mina problem..

Nu till pingisen vi har en ny pingisturnering på jobbet och idag mötte jag kontorets proffs och åte på stordäng men jag kunde ta det med en klackspark ändå!

Nu fick vi främmande så jag ska vara lite social!

Kommentarer
Postat av: Idis

Heja kim på pingisen! Heja heja! Du kan få låna mitt fyr stjärniga superrack om du vill ;) ;) Hihi! Btw så är min blogg åter igen en blogg som lever och blir uppdaterad. :D MISS YOU!

2009-12-05 @ 13:42:13
URL: http://undulation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0