Hemma

Vi kom fram igår kväll sent, så vi kröp ner i sängen och sov länge.
Vi har varit riktigt slöa och sega hela helgen, bara väntar på att få feber och en förkylning också.
Det var helt underbart att träffa familjen därborta, lillebror och lillasyster är bara för härliga.

Idag har vi bara sett på film och nördat. Vi ska hämta böcker och äta sushi/pizza till middag och lägga oss tidigt, trodde jag skulle börja 7 imorgon men fick sms om att 0615 ska jag lära mig värdet, jaha sa jag bara att ställa in sig på det.

På fredag är det återigen dags för att besök hos läkaren. Han ringde i veckan och berättade att i mina ena höft är det 2 ben som är lösa och är på fel ställe så jag har ställt in mig lite halvt om halvt på att de skall opereras bort, men jag lär få veta mer på fredag.

Nu ska jag skicka över bilder på mig till mamma, det är någon som skall fixa en julklapp med bilder på oss och mamma hade inga bra bilder på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0