Jag är glad idag

Först av allt vann vi matchen med 7-1 och jag stod för dagens grismål, men mitt första mål på typ 2 år känns så jävla gött.

Annars har vi käkat pizza, ätit godis, sovit och sett 2 bra filmer idag, grabbarna grus åkte just hem och T sitter och skriker på Tibia.

Jag har fixat alla klappar utom 3 men dessa skall bara inhandlas och slås in sen är det lunga gatan.

Jag är mest nöjd med mammas, pappas och de yngsta syskonens, de kommer bli en del förvånade miner på julafton..

Den här veckan kommer bli tung på jobbet och jag ska försöka trycka in ett par pingismatcher också. På onsdag blir det gym också och så blir det en innebandy och fotbollshelg nästa helg.

Jag ska spela lite betapet och lyssna på lite julmusik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0