Julen är över

Den här julen blev en av de bättre jag varit med om.
Vi åt mat, öppnade klappar och mös med min stora familj hemma hos mamma, vi hann också med att träffa min bästa vän och hennes underbara familj som jag var hos väldigt ofta som liten.
På juldagen åkte vi hem till Ts föräldrar där vi också åt god mat, öppnade klappar och spelade Wii. På annandagen åkte vi till Ts farfar åt mer mat och träffade en stor del av Ts släkt.

Igår kom vi hem kikade på film och somnade tidigt.
I morse var jag i stan och mötte upp syrran som åker till fjällen ikväll.

Nu ska jag skriva en sammanfattning av det här året.
Sen lägger jag ner allt bloggande

Kommentarer
Postat av: Sussi Fagerholm

Visst vart det lyckat ja förutom wook pannan då.

Men jag vart ju glad till sist ialla fall.

Tok mamma din

2009-12-30 @ 23:59:01
URL: http://sussifagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0