Julfesten

Vi hade så roligt!  Alla andra dansade runt på golvet, medan vi övertog scenen. Vi käkade mat så magen stod i 4 hörn, sen fyllde vi på med godis. Jag körde både dit och hem och det gick förvånansvärt bra, jag kör ju så sällan, benen spökar och T är en så mycket bättre förare än vad jag är men igår rockade jag. På hemvägen sjöngs det franska sånger i baksätet, då mös jag.

Imorse ringde herr Ts klocka tidigt, han ska och få papper påskrivna så han kan byta innebandylag, är han glad är jag glad.

Mina planer för dagen då, jo vid 15 är det fotbollsavslutning, men innan dess är jag lite sugen på att åka in till stan men får se om jag orkar. Har bara Ts julklapp kvar och jag funderar på att lejja syrran att köpa den som jobbar precis bredvid men vi får se.

När T åkte klev jag upp, har redan hängt tvätt, vikit ner annan tvätt, fixat och donat i hallen och nu är det bara köket och pappersåtervinningen kvar sen ska T dammsuga ikväll när han kommer hem och vips kommer vår fina lägenhet vara som ny igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0