Myskväll

Nyss hemkommen från julfesten som dock var mer avslutning på fotbollsåret 2009. Jag struttade runt i kostymbyxor, vit skjorta, kavaj och stövlar och kände mig het, jag ska köpa fler snygga byxor och fler skjortor helt klart.

T är på julglögg hos sin mormor men när han kommer hem sak jag propsa på en myskväll med godis, film och sova på hans arm.

Imorogn bitti är det fotbollsmatch och kanske en tur till stan. Imorse gick jag och la mig och läste Sanningen om Gömda, den är lite obehaglig att läsa men jag tänker läsa den ändå. Jag verkar vara en av de få som fattar att Liza Marklund inte kan skriva om ALLT som hänt eller att hon har ändras en del saker för att inte röja varken Mia eller någon annan i boken, vem vet jag har kanske en annan åsikt när boken är utläst men det ser vi då.
Men jag orkade inte läsa så länge utan somnade och vaknade vid 1330 och var lite chockad, men jag behöver tydligen mycket sömn.

Nu ska jag äta pepparkakor och pepsi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0