Säger som världens bästa mamma: Allt löser sig

T åkte nyss till det nya laget för att provträna innebandy, jag skulle helst se att han hittar ett annat lag, men jag får väl bita i det sura äpplet och le för min pojke.

Imorgon blir det som sagt tidigt jobb, sen ska jag dra med mig träningskläderna och ta ett mag- och armpass på gymmet, det blir ingen mer benträning för mig förens de har fixat mig helt och hållet.

Angående det som nu har fixat sig är julklappstjafset. Jag gör det enkelt för mig och skiter i Systrarna Strul som inte kan komma överens om tid/dag/plats eller någonting så att på torsdag kommer fina mamma och möter mig efter jobbet och så fixar vi klapparna.

Efter det är det bara Systrarna Strul, T och bästa vännen. Men det ska nog lösa sig, om mamma hjälper mig på torsdag så löser sig resten för det är ändock många dagar kvar.

Nu börjar jag se fram emot resten av den här veckan. Imorgon träning, torsdag mys med mamma, fredag läkarbesök och julfest med jobbet, lördag julfest/avslutning med fotbollslaget och söndag match på morgonen och sen mysa resten av kvällen med T.

Sitter och lyssnar på Band Aid, "Do They Know It's Christmas" kan vara världens finaste julsång.

Nu ska jag dock stänga ner datorn, hänga lite tvätt och sen krypa ner i sängen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj vi ska ha en riktig mysar dag du och jag, ser framemot denna dag.

Vi måste käka basilmuu ialla fall jag, tänker inte åka hem i tid så jag måste gå med Buster.

Kramis

Mamma

2009-12-08 @ 21:29:57
URL: http://sussifagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0