Trött

Det har varit en lång och händelserik dag.
Började med att titta ut genom fönstret och märkte att det snöade och låg en dm på balkongen, jag var måttligt glad må jag säga.
Men jobbet flöt på bra, men kall och blöt var man helt klart..

Efter jobbet mötte jag upp fina syster D och vi gick i affärer, fixade de sista klapparna, åt god mat, drack vaniljkaffe och åt pepparkakscoocki och sen köpte vi garn och stickor så att mamma kan lära mig sticka.

På tal om julklappar så hittade jag den PERFEKTA tröjan till T för en vecka sedan, men idag har jag ringt till runt 15 affärer och efterlyst fanskapet och alla säger: Jaha den, nej tyvärr den är slut, så jag gav upp och hittade en annan klapp till min T.

Nu ska jag krypa ner i sängen och kika på Jag vill bli stjärna!

Kommentarer
Postat av: Sussi Fagerholm

Halloj märker att jag har missat att kolla era bloggar under ett tag, det har ju varit lite körigt.

Snart syns vi och då ska vi allt mysa.

kram din

mamma

2009-12-20 @ 19:04:31
URL: http://sussifagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0