Vilken vecka

Veckan har rusat på ett hektiskt tempo, helgen likaså. På många jobb är det nog lite lugnare nu när det snart är jul, men inte på posten inte. Idag var vi inne och sorterade julkort.
nu är vi nyss hemkomna från T´s faster som har haft födelsedags firande, det var trevligt och gott.

Nu har min fina gröna klocka sagt att klockan är 22 och då måste man ligga i sängen och försöka sova.

Den här veckan är kort men det är en hel del som skall hinnas med. imorgon ska T fixa sina julklappar och jag tänkte ta en tur i centrum jag också, vi ska även kika på ett Wii spel och lite annat smått och gott.
På tisdag ska jag fixa nya p-piller och det är en bit att åka så det är inte så skoj, men men vad gör man inte.
Onsdag är dan före dan och direkt efter jobbet ska jag och T ta Betty P (bilen vår alltså) och fara ut till mamma där vi ska spendera julafton. Juldagen bär det av till T's föräldrar och sen blir det kanske bio också..

Nyårsafton eller Midsommarafton som vi säger här hemma är fortfarande ett oskrivet blad, men jag hoppas på att vi firar Midsommar här hos oss. Varför vi säger Midsommar är för att det känns så jobbigt och tungt i min värld att fira ett nytt år och så där.. Jag är allt lite skum jag, men det bjuder jag på.
Nej som sagt, klockan slog 22, dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0