Bio och julklappstänk

Jag och T kikade på Bed Times story imorse, den var riktigt bra.
Sen tog vi bilen och for och hämtade syster (lillebror ville inte följa med) och åkte och kikade på fantastiskt fina Up och käkade på Pizza Hut. Vi köpte biogodis och popcorn och det var riktigt gott.
På bio fick vi fantastiskt fina glajjer som man hade på under hela filmen. Jag som älskar solglasögon tog såklart hem mina och dessa skall hängas upp på väggen tillsammans med övriga glajjer.
(bilden är lånad)

Julklapparna är ju ett gissel men eftersom mina fina systrar tyckte att min idé inte var någe vidare så tar jag saken i egna händer och fixar till mamma, pappa och de yngsta syskonen själva.

Nu är det T, bästa vän, lillebror och lillasyster hos pappa, gudmor, mormor, farmor och farfar kvar.
Men några saker har jag nog på G. Ska åka och handla lite klappar på måndag, tänkte ta en tur till ett köpcenter där jag aldrig varit förut, kan bli spännande.

Imorgon är det fotboll som gäller, är lite nervös men taggad också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0