En kort uppdatering

Besöket igår hos läkaren gick bra. Jag fick berätta allt, han ställde frågor, klämde och kände på mina ben och framför allt tog han mig på allvar.
Var där idag och lämnade lite prover och skall tillbaka om 3 veckor för att få se vad han har lagt upp för plan, han skulle skicka efter alla journaler både från vårdcentralen och från sjukhuset.

Igår var mamma med mig till läkaren så efter besöket där handlade vi varsin bakelse och gick upp till oss och pratade och drack te sen somnade jag i soffan vid 7.

Idag har jag faktiskt lyckats hålla mig vaken ända tills nu, men nu har jag fört över en ny ljudbok till telefonen så nu kan jag gå och sova.
Ljudböcker i öronen samtidigt som jag delar post har blivit nästan ett beroende, tiden går fort och benen pinnar på av sig själva.

Imorgon är det onsdag och så ska jag och T ta bilen till jobbet för att på hemvägen handla lite på Willys bl.a popcorn för vi har bestämt att onsdagar ska bli våran dag.
Han tränar så mycket just nu och helgerna försöker vi planera in att träffa folk så onsdagar då ska vi kika på film, äta popcorn och bara vara vi två.

Men ännu är det bara tisdag och jag måste få min skönhetssömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0