En sån härlig dag!

Började ännu en dag utan att ha sovit hela natten men jag är ändå mycket piggare nu för tiden.
På jobbet flöt allt på bra, laget delade på mitt distrikt och jag fick göra lite annat eftersom jag hade tid hos läkaren vid 11.30.
Väl där gick det bra, jag fick papper om att åka och röntga höfterna och ska dit och ta fler prover i nästa vecka. Sen fick jag besked om att jag får både träna (men försiktigt) och prova på att spela fotboll, så i nästa vecka blir det till att fixa gymkort och spela inne match i korpen med laget.
Känner mig lite flygande idag.

Sen fick jag en förfrågan om att byta distrikt på jobbet, jag funderar faktiskt på att anta erbjudandet, gå ett mindre distrikt med 4 höghus kanske kan vara skönt.. Det tåls att fundera på.

Jag har precis käkat middag mackor och pepsi.. Nyttiga jag, eller inte men T är på väg till träning idag igen, imorgon är det match och på torsdag är det träning och jag är för seg för att laga mat så det får bli mackor..

Efter jobbet kikade jag på Changeling med vackra Jolie, den var verkligen sevärd. Se den!

Nu ska jag äta upp den där chokladen som jag somnade ifrån igår och lägga mig i sängen och läsa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0