Gratis bio

Jag tror inte på att man får någonting gratis här i världen.
Sådana sidor som verkar för bra för att vara sanna är oftast det, men i förra veckan fick jag hem 3 biobiljetter och då hade jag i och för sig betalt 50 spänn på en pokersida men å andra sidan så har T nu dubblat upp det..
Men vad är då grejen med gratis bio?

Man får poäng för ALLT, logga in, skriv i någons gästbok och bli vän med någon och betygsätt en annons och vipps har du 2 poäng och detta kan du göra VARJE dag.
Svara på undersökningar dels får du något varje gång (som presentkort eller gratissaker) och självklart får du poäng. Besök hemsidor och poängen bara ramlar in och det bästa är att du kan handla i olika webshoppar och få poäng handla böckerna på Adlibirs, CD-skivorna från CDON och den där snygga klänningen på Nelly.com och du får poäng för det.
Kan det bli mycket bättre?

Och som att allt detta inte vore nog har de nu börjar med 2 spel där man kan vinna poäng, dels ett spel där du ska  välja en av 3 skattkistor och kan då vinna poäng om du gissar rätt. Dels ett spel som påminner om Texas Hold´m du har 2 kort och får 5 kort på borden och det gäller att få någon form av "pokerhand", jag har testat båda spelen och vunnit på bägge.
Så det är väl inget att snacka om, testa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0