Hemma

Efter en lång och jobbig dag.
Jobbet var hemskt, det var snöblandat regn, kallt som satan och lite för många på jobbet som inte ville vara där vilket gör att allt blir segt och man hamnar efter, men imorgon är det en ny bättre dag!

Efter jobbet gick jag in på Life och pratade om stegräknaren som har sagt upp sig så de skickar en ny till mig, vilket känns väldigt skönt, jag har inte lust att lägga pengar på en ny men jag vet inte vad jag skulle göra utan det.

Sen åkte jag vidare till vattengympan som gick prima, lite segt bara förmodligen för att hela jag är seg.
Jag ska göra en balja te, någon smörgås och lägga mig i sängen och läsa om jag är vaken vid 8 blir det mammas pojkar och om jag är vaken till 9 blir det Oskyldigt dömd men vi får se, det är ingen idé att ropa hej..

Kommentarer
Postat av: Sussi Fagerholm

halloj vännen vart det något tv tittande?

Hoppas att vädret är bättre imorgon, inte är det skoj att behöva vara ute i detta slask.

Kram

mamma

2009-11-05 @ 22:29:24
URL: http://sussifagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0