Long time no se

Nu sitter jag här framför dumburken igen.
Veckan har gått fort. Jobbat, varit på röntgen, sett Luftslottet som sprängdes, ätit massvis med lakrits, popcorn och choklad. Läst en del böcker, köpt många filmer och mest myst med den vackraste i världen.

Idag har vi handlat kläder på Dressman till T, en skjorta och en fin övertröja. Igår var vi på New Yorker och handlade en tshirt till honom också. Jag då? Nope hittade massa fina kläder på New Yorker men jag har panik över julklapparna och tänker inte köpa några kläder förens alla klappar är fixade, eller jag ska försöka iaf.

Imorogn ska vi bjuda mina fina småsyskon på bio vi ska gå och se på UP, käka mat och mysa lite. Syster ska också få agera lite smakråd ang en julklapp.

Kvällen lär spenderas iklädd mjuiskläder, lite popcorn och kanske idol eller film.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0