S(l)öndag

Legat i soffan kollat på Ps. I Love you, Biggest Looser och zappat runt. Nu kollar vi på fotbollen och äter väldigt bra middag pommes och beasås.

Det är som ingen kan ha missat Farsgubbens Dag idag så jag har pratat med både mina pappor idag, Pappa B som bor i Solastad och jag pratade länge, jag och T ska åka dit i December, det ska bli härligt, har inte träffat lillasyster och lillebror på länge så det ska bli skoj.

Nu börjar fotbollen så nu måste jag sätta mig och hejja på Asyriska..

Kommentarer
Postat av: Sussi Fagerholm

Ja du vissa har ju tur som har två själv har jag ju ingen.

Kram och hoppas att du får en bar dag imorgon.

mamma

2009-11-08 @ 21:29:33
URL: http://sussifagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0