Söndagsfeelings

Matchen imorse slutade tyvärr i torsk, men jag var glad ändå. Kroppen gör inte allt för ont och det största problemet var helt enkelt konditionen.

Efter matchen åkte vi hem och jag hamnade i soffan efter att ha tvättat, dammsugit och julpyntat.
Jag kikade på lite film och plötsligt sov jag, vaknade upp och tittade på tennisfinalen och läste.

Nu har vi precis käkat kinamat vi åkte till vår vanliga kinakrog och åt samma mat som vanligt. Stekt ris med räkor och ägg för min del och T äter alltid kyckling med cashewnötter.
Nu är vi mätta och belåtna och sitter och följer El Clásico. Jag ska dock ta med mig boken och gå och lägga mig. Ska börja en halvtimme tidigare imorgon för att T börjar tidigare och jag fick frågan om jag också ville det och jag börjar gärna tidigare och lutar tidigare.

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0