Träningsvärk

Tänk att det finns människor som säger att de gillar träningsvärk. Jag säger att sådana människor måste vara ha minst en skruv lös. Jag har ont i låren, vaderna och sidorna av magen av någon anledning.

Idag har jag handlat julklappar. 2 stycken för att vara noga till lillebror i Solastad, en traktor och en kalender med traktorer i, han gillar traktorer. Lillasyster ska få en plattång men jag som på sin höjd använder hårborsten på morgonen och drar igenom rufset innan jag åker till jobbet är rätt lost när det gäller plattänger och sånt så vi får ta en tur till stan när jag kommer dit i helgen så att vi kan fixa en plattång till syster.

Sen börjar det lösa sig på andra fronter. Familjen verkar lösa sig enkelt och smärtfritt.
Farmor, farfar, mormor och gudmor verkar det som att vi ska slå oss ihop om. Men jag får väl fixa en fika med syrorna inne i stan så att alla får vara med och bestämma.

Ikväll ska jag sova tidigt, ligga i sängen läsa och vänta på att T kommer hem från träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0