Tröttmössan

Den här dagen har inte varit bra, inte alls.
Men när jag kom hem från jobbet med en liten godispåse, pepsi och en vacker pojke vid min sida tändes i alla fall ljuset i mina ögon.

Har legat och kikat på Tv och läst lite, ska gå och lägga mig och fortsätta läsa, jag har snöat in mi på Liza Marklund (igen) läste alls böckerna för ett par år sedan men började om och är nu inne på "Nobelstestamente".

T är på innebandy ikväll igen men imorgon får han lov att hjälpa mig fixa gymkortet, jag är för lat för att sätta mig in i den finstilta och han har redan fixat ett så då är det bara för honom att göra samma för mig.

Ser för övrigt fram emot de nästkommande dagarna på helt olika vis. Imorgon är det fredag, som innebär en soft dag på jobbet, mys i soffan och sova gott.
Lördag är det jobb vi ska dela ut eniro kataloger och sist vi gjorde det var det rätt kul, på kvällen kommer T´s moster hit och käkat thaimat och kollar på Robinsson med oss, vi gjorde samma sak förra året så det får väl bli en tradition.
Söndag blir en lugn dag och på måndag har jag fixat friplåtar till "Luftslottet som sprängdes" till mig och mamma! Så vi ska gå på bio SENT filmen börjar vid 21 och vi ska träffas och käka i stan ska bli riktigt mysigt!

Nu ropar sängen!

Kommentarer
Postat av: sussi fagerholm

Länktar tills på måndag, vad ska vi äta och hur mycket godis ska vi ha?

Kram

Mamma

2009-11-19 @ 21:19:14
URL: http://sussifagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0