Året som var


Januari
Firade midsommar med massa trevliga människor.
Var rätt mycket sjuk.
Gymmade som en galning.
Umgicks en del med Bästa vännen.

Februari
Åkte till Riga över en helg med mamma, pappa och T.
Fyllde 21, det firades hemma hos oss med massor med människor.
Tränade både fotboll och på gymmet i stort sett varje dag fram till den 18.
Gjorde illa mig efter ett träningspass med fotbollslaget.
Festade i Västerås.
Köpte en bil en grön Skoda Felicia

Mars
Var och såg Bounce med Ts familj
Hängde en del i Bålsta och Uppsala när T spelade innebandy

April
Firade påsk hos pappa.
Firade SM guldet på torget i Karlstad
Spenderade en halv förmögenhet hos naprapaten
Jobbade som Ambulerande säljare på Råsunda
Kryssade med Ts familj
Var på konsert med Skaverage People
Spelade min första och sista seriematch med laget för året

Maj
Hamnade på SÖS, de tog blodprover, röntgade huvud och rygg, de drogs och slets i såväl armar som ben och det avslutades med Ryggmärgsprov.
Kom hem efter 2 veckor med 4 veckors sjukskrivning.
Åkte till Tallinn och handlade med familjen.
Åt väldigt mycket jordgubbar, hallon och blåbär
Åkte på kryssning med mamma och gudmor och vänner till mamma.

Juni
Var mycket hos sjukgymnasten och tränade och fick akupunktur.
Tvillingsyrrorna tog studenten med pompa och ståt.
Började jobba efter att ha spenderat 2 veckor på sjukhus och 4 veckor hemma.
Hade en härlig sommarsemester.
Firade midsommar i Farmor och farfars husvagn med min familj.
Åkte till Gotland med Ts familj.
Juli
Spendera en vecka hos pappa.
Började jobba efter semestern med en bra blandning av att dela post och stå på företagscentret.
Firade 4 härliga år med T.

Augusti
Stukade foten under ett arbetspass och åkte och röntgade den.
Startade en ny blogg.
T fyllde 25 och firade det med att spela innebandy på annan ort.
Var på kräftskiva hos min faster.

September
Hostade sönder några revben och blev hemma en vecka från jobbet.
Var på innebandy cup i Örebro med T
Spenderade torsdagseftermiddagarna på vattengympa i en varm pool.
Åkte till Utö för att dra upp svärföräldrarnas båt, jag lyckades stuka foten där ute också…
Betalade årets andra Tallinn resa.

Oktober
Spelade pingisturnering på jobbet, vi åkte på stryk mest hela tiden men jag försöka vara glad ändå.
Vi började titta på Heroes och blev helt frälsta.
Var på ett möte på SÖS där de förklarade att jag var utredd och klar och att neurologiskt var det inget fel på mig, det var en glad nyhet som jag ändock tog emot med tårar.
Var på bio för första gången helt ensam, såg Allt för min syster.
Åkte till Tallinn ensam med T.
Vi avslutade oktober med att möblera om och städa ut här hemma.

November
Var hos en ny läkare på vårdcentralen och fick nytt hopp!
Kände mig mycket gladare och hade mycket mindre ångest hela november.
Vi hade mellanstadiedisco hemma i vår soffa jag och min bästa vän.
Fick besked att jag fick börja träna igen.
Spelade en innematch med fotbollslaget och det gick bra.
Var och röntgade mina höfter.

December
Fick veta att i min höft sitter det två lösa ben som får vara kvar där.
Åkte och träffade pappa och småsyskonen.
Var på julfest med jobbet och röjde som tusan.
Spelade min andra innematch och gjorde mitt första mål på flera år.
Handlade julklappar och skrev rim och var ute i god tid.
Firade julen med min familj, Ts familj och hade en riktigt härlig jul.
Firade Midsommar med en trerätters middag med T och avslutade med film och mys

Kommentarer
Postat av: Sussi Fagerholm

Tack gumman att du håller mamma uppdaterad.

jag har liksom kommit av mig att läsa bloggar just nu, mycket med nya klubben.

Kram mitt kära barn.

mamma

2010-01-08 @ 23:12:35
URL: http://sussifagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0